Reklamacje

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

 

1.   Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

 a) pisemnie na adres firmy: KT Design, ul. Koźmińska 76, 63-700 Krotoszyn,

b) formie elektronicznej na adres: sklep@meblesiudy.pl,
c) lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: +48 786 985 347

 

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

 

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.  

 

  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem